Загальні положення та умови | Офіційний інтернет-магазин АЛ-КО Україна

Загальні положення та умови замовлення товарів в інтернет-магазині AL-KO

Законодавчу норму щодо права покупців на відмову від товару за дистанційної торгівлі можна знайти в пункті 6 цих умов.

Ваш постачальник і партнер за договором:

AL-KO Geräte GmbH
Ichenhauser Straße 14
89359 Kötz 

Виконавчі директори, уповноважені представляти компанію: Петер Кальтенштадлер, Серджіо Томасьєлло.

Компетентний суд: Місцевий суд Меммінгена, номер свідоцтва реєстрації: 1537
Ідентифікаційний номер ПДВ: DE 130842981
Реєстр. номер згідно з директивою ЄС про утилізацію електричного та електронного устаткування: DE89889102

Контакти:
Телефон: +49 (0)8221 203 203
Факс: +49 (0)8221 203 415
Електронна пошта: gardentech@al-ko.com
alko-garden.de

Ми також шукаємо орієнтовані на клієнта рішення в юридичних питаннях. Ви можете просто зателефонувати нам. Зрозуміло, ви збережете свої права без обмежень навіть без дзвінка. Законодавець, зокрема, зобов'язує онлайн-провайдерів надавати численні примітки до договору і застосовних умов. Ми зібрали ці сповіщення та інструкції, а також інші більш детальні умови доставки для вас нижче.

I. Загальні положення та умови замовлення товарів в інтернет-магазині AL-KO

1. Терміни

1.1. Ми здійснюємо доставку виключно на підставі наших Загальних положень та умов, які є основою всіх укладених із нами договорів. Загальні положення та умови замовника, які суперечать таким положенням або не відповідають їм, не застосовуються. Такі положення також застосовуються виключно в тому разі, якщо ми здійснюємо доставку й обслуговування без застережень, знаючи про положення та умови замовника, які суперечать нашим Загальним положенням та умовам або не відповідають їм.

1.2. Якщо в наших Загальних положеннях та умовах ідеться про покупців, то це фізичні особи, для яких мета замовлення не може бути віднесена до переважно комерційної, індивідуальної або позаштатної діяльності. Якщо як строки доставки зазначено робочі дні, то під цим розуміються всі будні дні, за винятком суботи, неділі та святкових днів.

1.3. Для клієнтів, які не є покупцями – фізичними особами, діють наші Загальні положення та умови поставок товарів підприємцям (див. розділ II).

2. Можливість зберігання вашого замовлення й перегляду його деталей

2.1. Ви можете ознайомитися з нашими Загальними умовами та положеннями та включеними до них Загальними договірними положеннями на нашому сайті alko-garden.de. Далі ви можете роздрукувати або зберегти цей документ, використовуючи звичайні функції вашої інтернет-утиліти (браузера).

2.2. Ви також можете просто заархівувати дані вашого замовлення; або, завантаживши наші Загальні положення та умови, зберегти дані, узагальнені на останній сторінці процесу замовлення в інтернет-магазині, за допомогою функцій вашого браузера; або дочекатися автоматичного підтвердження замовлення, яке ми відправимо вам електронною поштою на зазначену вами адресу після завершення оформлення вашого замовлення. Це підтвердження замовлення ще раз міститиме дані вашого замовлення й може бути легко роздруковане або збережене у вашій програмі електронної пошти.

2.3. Дані вашого замовлення зберігатимуться нами відповідно до положень Закону про захист даних (див. пункт 9).

3. Партнер за угодою, мова, процес замовлення товару та завершення угоди

3.1. Вашим партнером за угодою є компанія AL-KO Geräte GmbH, Ichenhauser Straße 14, 89359 Kötz. Угоди в нашому інтернет-магазині в цей час можуть укладатися тільки німецькою мовою й тільки для доставки за адресами в межах Німеччини.

3.2. Процес замовлення

3.2.1. Технічна процедура оформлення замовлення й укладання угоди

Щоб придбати товар в AL-KO Geräte, клієнт повинен зробити замовлення. Для цього потрібно виконати такі технічні дії:

a. Спочатку клієнт повинен вибрати товар з асортименту AL-KO Geräte. Це робиться простим натисканням на товар. За натискання кнопки «Кошик» товари додаються в кошик покупця.

b. Потім покупець може натиснути кнопку «Оформити замовлення». Він буде перенаправлений на сторінку, де зможе або спочатку зареєструватися як новий клієнт, або натиснути кнопку «Продовжити», щоб потрапити на сторінку підтвердження AL-KO Geräte.

c. Якщо клієнт натискає кнопку «Замовити», то він таким чином розміщує обов’язкове замовлення («пропозицію на покупку») в AL-KO Geräte на товари, що містяться в кошику, згідно з пунктом 3.3 цих Загальних положень та умов.

d. Після цього клієнту надійде електронною поштою підтвердження, що AL-KO Geräte отримала його замовлення.

Примітка: див. пункт 3.3 цих Загальних положень та умов.

3.2.2. Виявлення й виправлення помилок у даних

Клієнт може змінити або видалити вміст кошика, викликавши пункт меню «Кошик». Зміни можна вносити за допомогою миші. Для цього клацніть лівою кнопкою миші на дані про кількість, яку хочете змінити, і змініть їх або натисніть кнопку «Видалити». Натиснувши кнопку «Оформити замовлення», клієнт переходить на сторінку, на якій йому надається можливість зареєструватися, якщо він ще не зареєстрований як клієнт у системі електронного документообігу AL-KO Geräte. У цьому ж пункті клієнт може перевірити та змінити свої запити на доставку й оплату, а також ознайомитися із Загальними положеннями та умовами. Натиснувши кнопку «Продовжити», клієнт потрапляє на сторінку підтвердження, де може ще раз перевірити всі свої дані, а також змінити їх. У цей момент клієнт може скасувати своє замовлення; у цьому разі угода не буде укладена.

3.2.3. Зміст договору; істотні характеристики товару

Зміст договору, укладеного між клієнтом і AL-KO Geräte, а значить, і суттєві характеристики товару визначаються описом товару, розміщеним в інтернет-магазині AL-KO Geräte. Цього положення не стосуватимуться § 434 (1) абзац 3 Цивільного кодексу Німеччини й індивідуальні угоди між учасником торгів/замовником та AL-KO Geräte.

3.3. Завершення угоди

Показ товарів в інтернет-магазині не є юридично оформленою пропозицією, а являє собою онлайн-каталог, перегляд якого ні до чого не зобов’язує. Натиснувши кнопку «Купити», ви розміщуєте обов’язкове замовлення на товари, що містяться в кошику. Підтвердження отримання замовлення надходить відразу після відправлення замовлення. Таке підтвердження призначено тільки для інформування вас і не є акцептом договору. Ми можемо прийняти ваше замовлення, відправивши підтвердження замовлення електронною поштою або доставивши товар протягом п’яти днів.

4. Пропозиції, ціни, вартість доставки

4.1. Наші рекламні пропозиції не є обов’язковими й можуть змінюватися доти, поки не стають змістом договірної угоди. Для замовлень у нашому інтернет-магазині діють ціни, зазначені в пропозиції на момент замовлення. Зазначені ціни є остаточними, тобто включають податок на додану вартість та інші складові ціни, що діють у Німеччині.

4.2. Інформацію про вартість доставки ви знайдете безпосередньо в інформації про ціну товару або в короткому описі вашого замовлення.

5. Оплата, доставка

5.1. Ми пропонуємо тільки ті способи оплати, які зазначено в нашому інтернет-магазині. Оплата здійснюється в будь-якому разі без відрахувань і повинна бути проведена не пізніше ніж протягом 14 днів після отримання товару. У разі невиконання зобов’язань клієнтом ми повинні стягувати як мінімум установлений законом відсоток за прострочення, при цьому залишаємо за собою право вимагати більш високий відсоток за фактично понесені збитки. Клієнт має право довести, що ми понесли менші збитки.

Передоплата. Ви переказуєте на наш рахунок суму авансу, зазначену в підтвердженні вашого замовлення.

5.2. Ми намагаємося доставляти замовлені товари без затримок. У разі замовлення товарів зі складу їх зазвичай відправляють того ж робочого дня, інакше  – наступного робочого дня (за умови отримання оплати залежно від способу сплачування).

5.3. Зобов’язання щодо доставки не застосовується, якщо ми самі не доставили товар правильно та своєчасно, і ми не несемо відповідальності за його відсутність. Якщо товару немає в наявності, ми негайно повідомимо вам про це, і будь-яка передплата буде повернута без зволікання.

5.4. Строк доставки продовжується відповідним чином у разі страйків і локаутів, що впливають на процес доставки, а також інших обставин, за які ми не несемо відповідальності, зокрема в разі затримки доставки через форс-мажорні обставини. Ми негайно повідомимо покупцеві про початок і закінчення таких перешкод.

5.5. У разі продажу товару клієнтові шляхом відвантаження ризики випадкової несправності й випадкового псування проданого товару переходять до покупця або зазначеного ним одержувача в момент передання товару. Це правило діє незалежно від того, застраховано відправлення чи ні. В іншому разі ризики випадкової несправності й випадкового псування товару переходять до покупця в момент передання товару, а в разі продажу з доставкою в місце, відмінне від місця виконання наших зобов’язань, – у момент передання товару перевізникові або іншій особі чи установі, призначеній для здійснення перевезення.

5.6. Ми здійснюємо доставку тільки територією Німеччини.

5.7. Відправлення товарів на поштові скриньки або товарів, що перебувають на поштовому складі, неможливе.

5.8. Оплата через Klarna

5.8.1. Купівля за рахунком і фінансування через Klarna

У співпраці з компанією Klarna ми пропонуємо вам як варіанти оплати купівлю за рахунком і послугу фінансування через Klarna в розстрочку. У разі оплати за допомогою Klarna вам ніколи не потрібно надавати дані свого рахунку, і ви платите тільки після отримання товару. У разі оплати через рахунок-фактуру Klarna й у розстрочку через Klarna доставка за адресою доставки, що відрізняється від адреси рахунка-фактури, неможлива. Ми просимо вас поставитися до цього з розумінням.

5.8.2. Рахунок-фактура Klarna

У разі купівлі через рахунок в Klarna ви завжди спочатку отримуєте товар, а строк оплати завжди становить 14 днів. Детальнішу інформацію та повні умови купівлі через рахунок Klarna можна знайти тут: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/28601/de_de/invoice?fee=0.

5.8.3. Розстрочка від Klarna

Із послугою фінансування купівлі через Klarna в розстрочку ви також отримуєте спочатку товар. Усі ваші покупки потім збираються в одному рахунку наприкінці наступного місяця. Потім ви можете оплатити цей рахунок гнучкими частинами, але також можете оплатити всю суму в будь-який час. Детальнішу інформацію про послугу фінансування купівлі через Klarna в розстрочку ви можете знайти тут: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/28601/de_de/account. Повні умови купівлі через Klarna в розстрочку можна завантажити тут: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/de_de/account/terms.pdf.

5.8.4. Klarna перевіряє й оцінює дані покупця та, якщо є обґрунтована причина, обмінюється даними з іншими компаніями та кредитними агентствами (кредитна перевірка). Якщо кредитоспроможність покупця не є гарантованою, Klarna може відмовити клієнту у використанні методів оплати через Klarna й повинна зазначити альтернативні варіанти оплати. Ваші особисті дані оброблятимуться відповідно до Закону про захист даних і не передаватимуться третім особам у рекламних цілях. Детальніше про політику конфіденційності Klarna читайте тут: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/28601/de_de/consent.
Для отримання додаткової інформації про компанію Klarna відвідайте www.klarna.de (Klarna AB, номер компанії та корпоративний номер 556737-0431).

6. Право на повернення товару покупцями

6.1. Якщо ви є покупцем, то маєте законне право на повернення товару.

Нижче ви знайдете потрібну інформацію про умови та наслідки реалізації згідно із законом права на повернення товару покупцями.


Умови повернення

Право на повернення товару

Ви маєте право на повернення товару протягом 14 днів без пояснення причин. Строк повернення обчислюється з дня, коли ви або зазначена вами третя особа, яка не є перевізником, одержали товар або вступили у володіння ним.

Щоб скористатися своїм правом на повернення товару, ви повинні відправити нам (AL-KO Geräte GmbH, Ichenhauser Straße 14, 89359 Kötz, електронна пошта gardentech@al-ko.com, тел. +49 (0) 8221 203 203, факс: +49 (0) 8221 203 415) чітку заяву (наприклад, лист, надісланий поштою, факсом або електронною поштою) про своє рішення повернути товар. Для цього ви можете використовувати типовий бланк про повернення, який, однак, не є обов’язковим. 

Ви також можете заповнити й відправити в електронному вигляді типову форму про повернення товару або іншу чітку заяву на нашому сайті. Якщо ви скористаєтеся цією можливістю, ми негайно надішлемо вам підтвердження отримання запиту на повернення товару (наприклад, електронною поштою). Для дотримання строку повернення товару достатньо, щоб ви відправили повідомлення про бажання реалізувати своє право на повернення товару до закінчення такого строку.

Наслідки повернення товару

Якщо ви відмовляєтеся від товару, ми зобов’язані повернути вам усі отримані від вас платежі, включаючи вартість доставки (за винятком додаткових витрат, що виникли в результаті обрання вами типу доставки, відмінного від найдешевшої стандартної доставки, запропонованої нами), без затримки й не пізніше 14 днів від дня отримання нами повідомлення про вашу відмову від товару. Для такого погашення ми використовуватимемо той самий спосіб платежу, який ви використали для початкової транзакції, якщо з вами явно не узгоджено інше; у жодному разі з вас не стягуватиметься плата за таке погашення. Ми можемо відмовити в поверненні грошей доти, поки не отримаємо товар назад або поки ви не надасте доказу того, що повернули товар, залежно від того, що станеться раніше.

Ви повинні повернути або передати нам товари без зволікання й у будь-якому разі не пізніше 14 днів від дня, коли повідомите нас про відмову. Строк дотримано, якщо ви відправили товар до сплиття 14-денного періоду. Ми беремо на себе витрати з повернення товару. Це також стосується товарів, які не можна повернути як посилку (наприклад, експедиторські товари).

Ви повинні сплатити будь-яку втрату вартості товару тільки, якщо ця втрата вартості була викликана поводженням із товаром, яке не є необхідним для перевірки стану, властивостей і функціонування товару.

Закінчення процедури повернення товару


6.2. Скасування права на повернення товару

Діють законодавчі норми про скасування права на повернення (§ 312g абз. II ЦК Німеччини). 

Ми залишаємо за собою право посилатися на законодавчу норму щодо скасування права на повернення товару, зокрема в таких випадках:

| у разі доставки товарів, що не були збірними й для виготовлення яких вирішальне значення мали індивідуальний вибір чи визначення покупця або які явно відповідають вашим особистим потребам;
у разі доставки аудіо- чи відеозаписів або програмного забезпечення за умови, що поставлені носії інформації були вами відкриті.

6.3. Політика повернення товару через Klarna

Угоди фінансування.

Якщо ви оплачуєте цей товар шляхом позики, а згодом повертаєте його, ви також більше не зв’язані договором позики за умови, що обидва контракти утворюють економічну одиницю. Мається на увазі, зокрема, що ми одночасно є і вашим кредитором або ваш кредитор користується нашою співпрацею щодо фінансування. Якщо на момент набрання чинності правом повернення товару кредит уже нараховано нам, ваш кредитор вступає в наші права й обов’язки за фінансованим договором щодо вас у зв’язку з правовими наслідками повернення. Останнє не застосовується, якщо предметом цього договору є придбання фінансових інструментів (наприклад, цінних паперів, іноземної валюти або деривативів). Якщо ви хочете по можливості уникнути договірного зобов’язання, скористайтеся своїм правом на повернення товару, а також скасуйте кредитний договір, якщо ви також маєте на це право.

7. Збереження права власності

Товар залишається нашою власністю до повної оплати його вартості.

8. Гарантія та якість обслуговування клієнтів

8.1. Діють установлені законом правила гарантії.

8.2. Замовник надає нам підтримку у визначенні, обмеженні та документуванні дефектів тією мірою, у якій це є для нього розумним і сумлінним з урахуванням договірних відносин.

8.3. Для нас важливо, щоб ви були задоволені. Ви можете зв’язатися з нами в будь-який час, використовуючи один із способів зв’язку, перелічених вище. Ми зробимо все можливе, щоб розглянути ваш запит якомога швидше, і зв’яжемося з вами, як тільки отримаємо документи, ваші матеріали або скаргу. Однак, будь ласка, дайте нам трохи часу, оскільки гарантійні випадки часто потребують участі виробника. У разі надходження скарг ви допоможете нам, якщо якомога точніше опишете суть проблеми і, якщо потрібно, надішлете нам копію даних замовлення або принаймні зазначите номер замовлення, номер клієнта тощо. Якщо у вас виникли питання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас. Якщо ви не отримали відповіді від нас протягом 5 робочих днів, будь ласка, зверніться до нас знову. У виняткових випадках листи могли «застрягнути» в наших чи ваших спам-фільтрах, або повідомлення могло не дійти до вас із іншої причини, або воно могло бути випадково пропущене. У разі запитів на обслуговування, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки клієнтів, із якою ви можете зв’язатися за зазначеними вище контактними даними.

9. Позасудове врегулювання суперечок

Юридичні відомості відповідно до статті 14 (1) Регламенту ЄС № 524/2013 від 21 травня 2013 року (Регламент ОВС).

Європейська комісія надає покупцям і підприємцям інтерактивний веб-сайт («платформу ОВС») для позасудового врегулювання суперечок, що виникають у результаті виконання юридичних угод в Інтернеті. Його ви можете знайти за таким посиланням: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Платформа ОВС – це єдиний центр, до якого покупці й торговці можуть отримати безкоштовний доступ в електронному вигляді всіма офіційними мовами Європейського союзу для вирішення суперечок щодо виконання договірних зобов’язань, що випливають із договорів онлайн-продажів або договорів онлайн-послуг, у позасудовому порядку.

10. Право, що застосовується, визначення судової інстанції

10.1. До всіх юридичних операцій або інших правовідносин із нами застосовується законодавство Федеративної Республіки Німеччина. Дія Конвенції ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів виключається.

10.2. Якщо клієнт після укладення договору відповідно до цих умов переїжджає за кордон до місця проживання або звичайного місця перебування, наша юридична адреса в 89359 Kötz узгоджується як місце юрисдикції для цього випадку. У цьому разі ми також маємо право звернутися до суду за останнім місцем проживання клієнта.

10.3. У разі виникнення будь-яких суперечок, що випливають із договірних відносин, якщо покупцем є комерсант, юридична особа з публічного права або спеціальний фонд із публічного права, позов подається до суду, що належить до юрисдикції головного офісу AL-KO Geräte. AL-KO Geräte також має право звернутися до суду за місцем перебування покупця.

11. Прикінцеве положення

Якщо окремі положення цих Загальних положень та умов не мають юридичної сили повною мірою або частково чи втрачають свою юридичну силу пізніше, це не впливає на чинність Загальних положень та умов. Недійсні положення приводяться у відповідність до законодавства. Те саме стосується й випадків, коли Загальні положення та умови містять непередбачену лазівку.

II. Загальні положення та умови поставок товарів підприємцям

У разі поставок фізичним і юридичним особам або дієздатним товариствам, що діють у рамках своєї комерційної чи незалежної професійної діяльності (далі – підприємці), під час оформлення замовлення додатково застосовуються наші положення та умови поставки для підрозділу Gardentech. З умовами доставки ви можете ознайомитися тут:

Наші умови поставки для підрозділу Gardentech

У разі будь-яких розбіжностей або суперечностей між положеннями наших Загальних умов поставки для підрозділу Gardentech і вищезгаданого розділу I переважну силу мають положення Загальних умов поставки для підрозділу Gardentech.

У разі укладання онлайн-угод із підприємцями ми залишаємо за собою право надсилати рахунки виключно електронними каналами зв’язку. Згода клієнта на виставлення рахунків виключно в електронній формі вважається отриманою, якщо клієнт відразу після отримання рахунку не зажадав додатково передання рахунку в паперовому вигляді. Право клієнта на запит паперового рахунку в будь-який час протягом установлених законом строків зберігання рахунків залишається незмінним.

Версія: серпень 2020 р.

Використання файлів cookies

Для того щоб оптимально розробити й постійно покращувати свій веб-сайт, AL-KO використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.

Детальнішу інформацію ви можете знайти в інструкції з використання файлів cookie.